BatuHan00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olayı neden buradan anlatamıyorsunuz? Anlatın uzun uzun
anlattım hocam anlatabildiğim kadar.

Fsolitary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu detaylı anlatırsanız yardimci olurlar , böyle bir sey anlaşılmıyor..
yazdım yazabildiğim kadar.

Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayet bölümüne şablona uygun şikayet konusu açmanız gerekiyor. Bu şekilde konunuz incelenmez.
hocam ne yaptımı bilmiyorum

white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam buraya olayı dahi yazmamışsın ki yardımcı olabilecek olan bile yardımcı olsun. Uzun mu uzun yazı 57 binim gitti yazıyor bir tek.
yazdım yazabildim kadar.

WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yardim bahanesiyle guven kazanip carpti milleti demekki.Buyuk gecmis olsun.
evet tam öyle

PANDAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam X.XXX şeklinde bir ticaret yapıldı diye trader geçmişsiniz XX.XXX lere nasıl çıktınız başka ticaretinizdemi oldu acaba.
Hocam 7500 TL ye siteyi aldım abim kredi çekti bana

madtank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz daha detay verirseniz daha iyi olur. Ama kişi sağlam profil kasmış. Baya olumlu ticaret puanı , e-ticaret danışmanı rozeti vs.
evet ben de ona aldandım hocam, detay ekledim

Keras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@TheYoda; denen insan artığı benim hatırladığım forumda duyar kasan ama yaptığıyla dedikleri tutmadığı için rezil olan karakteri eksik, insanların manevi duygularını sömüren gereksiz ve tıynetsiz birisiydi. Onun nickini gördüğüm zaman hiç şaşırmadım. Çok geçmiş olsun hocam. Keşke elden gelen bir şey olabilse, sana yardımcı olabilsem iyi dilekte bulunmak dışında.
sağolun
PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nereli bu vatandaş?
istanbul eyüpte yaşıyor.

sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış hatırlamıyorsam bu arkadaş dolan-dırıcılık konularında da ali kıran baş kesen oluyordu
evet bulustumuzda da Allah kitap din diyordu hep

robertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gemiş olsun
sağolun


ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vay arkadaş ne kansızlar varmış adamı da r10da yardımsever olarak biliyordum, hocam sanırım istanbulda oturuyor bu arkadaş olayı tam açıklayıcı anlatabilirmisiniz nedir adresi var ise gerekirse bir ziyarete de gidilir öyle kolay değil bu işler.
evet herkese Allah kitap din ypaıyor ama tokatlıyor. Adresi falan var hatta bugün ben avukatn yanındayken aradı dedi geliyorum onu bırakma onu dövücem orada falan

GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mesajım dursun döncem

BİR SANİYE KONUYA TEKRAR BAKTIMDA BU KİŞİ BİR ARA ÖĞRENCİLERE YARDIM TOPLUYORDU 100 ₺ ATTIM DİYE HATIRLIYORUM DÖNÜP BAKICAM WHATSAPP KONUŞMALARINA YANLIŞ DEĞİLSE
Evet hocam Allah kitap din ayağı yapıp aile boyu *********** çıktılar.


Phiso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam
sağolun

nuritoparli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazıklar olsun, hiç böyle birine benzemiyordu. Artık kime güvenip güvenmeyeceğimizi şaşırır hale geldik.
aynen öyle şimdi napıcam ben

nub910 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun, şikayet var dan konunuzu açıp detaylıca yazsaydınız keşke
yazdım biraz
Meshgod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Detayları ve açıklayıcı bir şekilde yazarsanız yardımcı olmaya çalışalım
hocam yazdım biraz
WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadas adresini biliyor zaten.Misafiri olmus.
hocam detay ekledim biraz dükkanına gittim annesiyle karşıladı allah kitap din ayağı yaptı ilk aylar

JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun
saüğolun
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladığım kadarıyla derneklere satış yapmış ve ürünleride göndermemiş tabi siteyi size devredince borçlar size kalmış oldu bu durumda konuyu anca mahkeme çözer verdiğiniz parayı geri almanız çok zor gibi duruyor baya nitelikli ************** bu geçmiş olsun
hocam müşteri benimdi o tedarikçiydi


ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu profili görünce gerçekten çok şaşırdım...

Ben her yerde görüyordum, konulara ılımlı yaklaşan yardım sever birine benziyordu.
evet allah din kitap ayağı yapıp tokatladı herkesi
onurtuncer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cimer 'e de bildirmeyi unutma böyle durumları. Hakkı gözetmek bizlerin birer boyun borcudur. Yetim hakkı yemenin ise ayrı bir günahı ve bedeli var. Gereği tez zamanda yapılsın.
hocam avukatlar diyor bir şey olmaz diye ama bilmiyrum ondan eli kolu uzun birilerini arıyorum