r10'da büyük *********** ! İcralik Oldum YARDIM!
150
●11.194
- 11-02-2021, 00:07:27@TheYoda; denen insan artığı benim hatırladığım forumda duyar kasan ama yaptığıyla dedikleri tutmadığı için rezil olan karakteri eksik, insanların manevi duygularını sömüren gereksiz ve tıynetsiz birisiydi. Onun nickini gördüğüm zaman hiç şaşırmadım. Çok geçmiş olsun hocam. Keşke elden gelen bir şey olabilse, sana yardımcı olabilsem iyi dilekte bulunmak dışında.
- 11-02-2021, 00:07:44Yanlış hatırlamıyorsam bu arkadaş dolan-dırıcılık konularında da ali kıran baş kesen oluyorduesrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2021, 00:09:49Vay arkadaş ne kansızlar varmış adamı da r10da yardımsever olarak biliyordum, hocam sanırım istanbulda oturuyor bu arkadaş olayı tam açıklayıcı anlatabilirmisiniz nedir adresi var ise gerekirse bir ziyarete de gidilir öyle kolay değil bu işler.
- 11-02-2021, 00:10:00mesajım dursun döncem
BİR SANİYE KONUYA TEKRAR BAKTIMDA BU KİŞİ BİR ARA ÖĞRENCİLERE YARDIM TOPLUYORDU 100 ₺ ATTIM DİYE HATIRLIYORUM DÖNÜP BAKICAM WHATSAPP KONUŞMALARINA YANLIŞ DEĞİLSE - 11-02-2021, 00:11:16Buna benzer bir konu daha vardı kamyonet ayarlamamış telefonlara bakmamış filan tarzı o ne oldu acaba bu konuyu görünce o geldi aklıma ama bulamadımenesgokcen bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
