@TheYoda; denen insan artığı benim hatırladığım forumda duyar kasan ama yaptığıyla dedikleri tutmadığı için rezil olan karakteri eksik, insanların manevi duygularını sömüren gereksiz ve tıynetsiz birisiydi. Onun nickini gördüğüm zaman hiç şaşırmadım. Çok geçmiş olsun hocam. Keşke elden gelen bir şey olabilse, sana yardımcı olabilsem iyi dilekte bulunmak dışında.