r10'da büyük *********** ! İcralik Oldum YARDIM!
150
●11.194
- 11-02-2021, 00:32:09adamın konuşmalarını buldum wpdn hatta mesaj attım daha şlimdi zarf attım ama yapmıyorum toptan iş dediByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2021, 00:32:50Üyeliği durdurulduNeden ne dememiz gerek ya isa mi diyelim Meryem anamı diyelim nediyelim herkesin inancı kendine her Müslümanım diyen Müslüman olmadığı gibi her insanım diyende insan değildir birsey yazarken aklınla düşünerek. YazarsanGeokomplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2021, 00:36:23İnanç, kişi ile Tanrı arasındadır. Ticarette veya güven telkin etmek için bir malzeme olarak kullanılamaz. Herkesin Tanrı'ya ve kendine karşı sorumluluğudur, kimseye bir prestij sağlamamalıdır.Akaynar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sosyolojik olarak bunu özümsersek, her Allah diyene koşulsuz inanmayız. Böylelikle de din tüccarları malzeme bulamadığından bunu yapmayı bırakır.
Arkadaşın hedef aldığı müslümanlar değil, Allah ile aldatanlar. - 11-02-2021, 00:36:47Üyeliği durdurulduKansiz kefere planlı şekilde yürümüş yani bu nerede kimdir nerde ötürü adresi ws illaki bunu sevecek birileri çıkarkafakalem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2021, 00:40:01Biri kısa birşey yazıyorsa veya konuşuyorsa birşey ima etmeye çalışıyordur. Bir daha kısa birşey duyup, gördüğünüzde düz mantık modundan çıkınız lütfen.Akaynar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
