• 11-02-2021, 00:31:40
    #46
    gerçekten üzüldüm, Allah yardımcın olsun
  • 11-02-2021, 00:32:09
    #47
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte en çok da insanın bu zoruna gidiyor.
    adamın konuşmalarını buldum wpdn hatta mesaj attım daha şlimdi zarf attım ama yapmıyorum toptan iş dedi
  • 11-02-2021, 00:32:50
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Geokomplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu zamanda Allah diyenden korkacan.
    Neden ne dememiz gerek ya isa mi diyelim Meryem anamı diyelim nediyelim herkesin inancı kendine her Müslümanım diyen Müslüman olmadığı gibi her insanım diyende insan değildir birsey yazarken aklınla düşünerek. Yazarsan
  • 11-02-2021, 00:33:19
    #49
    200 bin bulmam lazım demiş. Sanırım da bulmuş. Çok geçmiş olsun hocam.
  • 11-02-2021, 00:36:23
    #50
    Akaynar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden ne dememiz gerek ya isa mi diyelim Meryem anamı diyelim nediyelim herkesin inancı kendine her Müslümanım diyen Müslüman olmadığı gibi her insanım diyende insan değildir birsey yazarken aklınla düşünerek. Yazarsan
    İnanç, kişi ile Tanrı arasındadır. Ticarette veya güven telkin etmek için bir malzeme olarak kullanılamaz. Herkesin Tanrı'ya ve kendine karşı sorumluluğudur, kimseye bir prestij sağlamamalıdır.

    Sosyolojik olarak bunu özümsersek, her Allah diyene koşulsuz inanmayız. Böylelikle de din tüccarları malzeme bulamadığından bunu yapmayı bırakır.

    Arkadaşın hedef aldığı müslümanlar değil, Allah ile aldatanlar.
  • 11-02-2021, 00:36:46
    #51
    Kolpaçino Tayfun bu adama şapka çıkarır. İnsanlığa güvenimi kaybettim
  • 11-02-2021, 00:36:47
    #52
    Üyeliği durduruldu
    kafakalem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200 bin bulmam lazım demiş. Sanırım da bulmuş. Çok geçmiş olsun hocam.
    Kansiz kefere planlı şekilde yürümüş yani bu nerede kimdir nerde ötürü adresi ws illaki bunu sevecek birileri çıkar
  • 11-02-2021, 00:37:20
    #53
    Bu nasıl insan ya
  • 11-02-2021, 00:40:01
    #54
    Akaynar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden ne dememiz gerek ya isa mi diyelim Meryem anamı diyelim nediyelim herkesin inancı kendine her Müslümanım diyen Müslüman olmadığı gibi her insanım diyende insan değildir birsey yazarken aklınla düşünerek. Yazarsan
    Biri kısa birşey yazıyorsa veya konuşuyorsa birşey ima etmeye çalışıyordur. Bir daha kısa birşey duyup, gördüğünüzde düz mantık modundan çıkınız lütfen.