Bu zamanda Allah diyenden korkacan.
Neden ne dememiz gerek ya isa mi diyelim Meryem anamı diyelim nediyelim herkesin inancı kendine her Müslümanım diyen Müslüman olmadığı gibi her insanım diyende insan değildir birsey yazarken aklınla düşünerek. Yazarsan