r10'da büyük *********** ! İcralik Oldum YARDIM!
150
●11.194
- 11-02-2021, 00:13:06Yazıklar olsun, hiç böyle birine benzemiyordu. Artık kime güvenip güvenmeyeceğimizi şaşırır hale geldik.
- 11-02-2021, 00:14:38Cimer 'e de bildirmeyi unutma böyle durumları. Hakkı gözetmek bizlerin birer boyun borcudur. Yetim hakkı yemenin ise ayrı bir günahı ve bedeli var. Gereği tez zamanda yapılsın.
- 11-02-2021, 00:14:56Bir ******** daha var bu forumda 18 mart da ilk dava var inşallah defterini düreceğiz. İyi bir delil dosyası hazırla ve cumhuriyet başsavcılığına şikayette bulun kardeşim. Ölüm tehdidi , Kişisel hak ve hürriyetim ile ilgili paylaşımlarda bulundu beni korkutmak için ama bütün foyasını 4 ayda çıkardım şuan ankara emniyeti tarafından aranma kararı çıkarttım. Peşini bırakma bu konuda Coşkun bey ile görüştüğümde ilgilenemem dedi ama Allah'ın izniyle tüm bağlantısını çözdük.
