Konu
r10'da büyük *********** ! İcralik Oldum YARDIM!
11-02-2021, 00:14:38
#26
onurtuncer
Cimer
'
e de bildirmeyi unutma böyle durumları. Hakkı gözetmek bizlerin birer boyun borcudur. Yetim hakkı yemenin ise ayrı bir günahı ve bedeli var. Gereği tez zamanda yapılsın.