Anladığım kadarıyla derneklere satış yapmış ve ürünleride göndermemiş tabi siteyi size devredince borçlar size kalmış oldu bu durumda konuyu anca mahkeme çözer verdiğiniz parayı geri almanız çok zor gibi duruyor baya nitelikli ************** bu geçmiş olsun