r10'da büyük *********** ! İcralik Oldum YARDIM!
150
●11.194
- 12-02-2021, 18:17:03Çok geçmiş olsun efendim. Kötü bir durum umarım bir an önce çözülür.
- 06-05-2021, 04:22:57Kardeşim naptın
https://www.instagram.com/p/COXnlDEF...=1sti20guz7xl5
Instada gördüm bi sana yaziyim dedim - 06-05-2021, 14:56:04biz ve alıcı tarafından konu halledildi para bizden çıktı fakat onların avukatı şimdi benim avukatım da oldu. annesiyle eşine icra açtık. daha yeni bir banka tc sini gönderdi işte koronadan her yer kapalı b i rahatlasa ortam icra kağıdını gönderceğizSerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
