Akaynar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden ne dememiz gerek ya isa mi diyelim Meryem anamı diyelim nediyelim herkesin inancı kendine her Müslümanım diyen Müslüman olmadığı gibi her insanım diyende insan değildir birsey yazarken aklınla düşünerek. Yazarsan
İnanç, kişi ile Tanrı arasındadır. Ticarette veya güven telkin etmek için bir malzeme olarak kullanılamaz. Herkesin Tanrı'ya ve kendine karşı sorumluluğudur, kimseye bir prestij sağlamamalıdır.

Sosyolojik olarak bunu özümsersek, her Allah diyene koşulsuz inanmayız. Böylelikle de din tüccarları malzeme bulamadığından bunu yapmayı bırakır.

Arkadaşın hedef aldığı müslümanlar değil, Allah ile aldatanlar.