• 11-02-2021, 01:04:52
    #73
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kişi bu mesajı görüp öyle yapmayacaksa da yapar hocam, bence arkadaşa özel mesaj olarak atıp editleyin bu mesajı
    Minareyi çalan kılıfını hazırlamıştır hocam. Zaten arkadaşa al alabiliyorsan demiş. Çünkü biliyor ki parayı tahsil etmenin yolu icraya gitmek. Ama forumdaki diğer eksi itrader veren arkadaşların mağduriyetini gidermediyse her biri savcılığa gidip suç duyurusunda bulunabilir. Ve uzlaşmayı kabul etmezlerse bu kişi 3 ayrı dol@ndırıcılık suçundan hiç beklemediği bir cezay alır.
  • 11-02-2021, 01:05:01
    #74
    Administrator
    En yakın karakol ya da savcılığa gidin.
  • 11-02-2021, 01:06:53
    #75
    ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben arkadaşın yazdığı cümleyi şöyle revize edeyim. "Bu dönemde ticaretinde dini unsurları şov amaçla kullanan kişilerden uzak duracaksınız."
    "-Allah ÅŸahidim olsun ki..."
    "-Allah görüyor..."
    "-Allah yardım eder gel sen bu işe he de..."

    bu gibi temennileri sürekli karşısındakini etkilemek için kullanan insanlardan hayır pek gelmez hocam. tecrübeyle sabittir. Hak yalnızca akıl ve emeğin buluşmasıyla elde edilir.
    4-5 yıldır bu forumdayım. gördüğüm enn güzel yorum. bu yorumun bi eli olsa alır öperdim.. helal olsun, tamamen tercüme olmuşsunuz söylemek istediğim şeylere..
    ben müslüman değilim, herkesin görüşüne, dinine, diline ve ırkına saygı duyarım. laakin babaannemin zamanında söylediği çok güzel bi söz vardı. "boş yere, gereksiz yere allah'ın adını ağzına alanlara dikkat et" derdi. o kadar haklı ki..

    + olarak ekleme yapayım bu belki birazcık abartı olabilir bazıları için ama böyle ticaret esnasında daha birbirimizi tanımıyorken karşı tarafın "kardeşim" demesi bile hoşuma gitmiyor. o an o ticarete karşı soğuyorum..
  • 11-02-2021, 01:07:59
    #76
    R10 Sigortacısı
    ^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam yapacaklarının özetini açtığı konularda belli etmiş zaten.

    https://www.r10.net/off-topic/243857...bulacagiz.html

    Büyük geçmiş olsun. Forumda bir kaç kişiden para toplamıştı kadına et alacam diye.

    Birde en son ticaretinde birisini 3.000 TL bilgisayar satarak dolandırmış..
    Zaten yazının aralarına dini ibareler koyduysa büyük ihtimal dolandırmaya hazıtlanıyordur oradan belli. Bu tür yazanların genelde amacı güven oluşturmaya çalışmak zaten.
  • 11-02-2021, 01:08:45
    #77
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En yakın karakol ya da savcılığa gidin.
    Coşkun Bey, bu hukuki konuda hızlı işleme alacak veya böyle bir dolandırıcıyla savaşmamızı sağlayacak bir tanıdığınız varsa lütfen desteğinizi esirgemeyin.
    Ben 22 yaşında üniversite öğrencisiyim. Korona döneminde aileme yük olmamak için güvendiğim işe girdim abime kredi çektirdim şimdi üstümde 57 BİN TL lik icra takibi var. Ben para istemiyorum sadece adli bir yardım eli.
  • 11-02-2021, 01:13:11
    #78
    limosros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Coşkun Bey, bu hukuki konuda hızlı işleme alacak veya böyle bir dolandırıcıyla savaşmamızı sağlayacak bir tanıdığınız varsa lütfen desteğinizi esirgemeyin.
    Ben 22 yaşında üniversite öğrencisiyim. Korona döneminde aileme yük olmamak için güvendiğim işe girdim abime kredi çektirdim şimdi üstümde 57 BİN TL lik icra takibi var. Ben para istemiyorum sadece adli bir yardım eli.
    ne guzel yazmissin, paradan bile vazgecmissin.. ne hale getirmis kansiz herif. adina gercekten cok uzuldum hocam. en icten dileklerimle sana sans diliyorum. umarim ustesinden gelirsin. keske bir avukat tanidigim olsaydi yonlendirebilseydim seni.. elimden sana sans dilemekten baska bir sey gelmiyor.
  • 11-02-2021, 01:13:29
    #79
    Çok geçmiş olsun gerçekten üzücü bir durum. İyi bir savunma ve avukat ile adli mercihlerden hakkını aramaktan başka bir care yok. Umarım alacaklarını tahsil edebilirsin. ALLAH yardımcın olsun.
  • 11-02-2021, 01:14:58
    #80
    Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne guzel yazmissin, paradan bile vazgecmissin.. ne hale getirmis kansiz herif. adina gercekten cok uzuldum hocam. en icten dileklerimle sana sans diliyorum. umarim ustesinden gelirsin. keske bir avukat tanidigim olsaydi yonlendirebilseydim seni.. elimden sana sans dilemekten baska bir sey gelmiyor.
    bir kaç avukatla görüştüm, benden de para onun annesine eşine gitti. ben de o hesaplara icra açıp kazanabilirim fakat avukatların dediği şey "bu profesyonel *********** açarsın kazanırsın, haklısın ama bu kişilerin üstüne hiçbir şey yoktur. Tahsil edemezsin dosya parası gitmiş olur. "
  • 11-02-2021, 01:15:53
    #81
    Hocam çok büyük geçmiş olsun ama şikayet konusu açın ki ilgilenilsin.