PaSaSa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r10'da büyük *********** ! İcralik Oldum YARDIM!
150
●11.194
- 11-02-2021, 01:04:52Minareyi çalan kılıfını hazırlamıştır hocam. Zaten arkadaşa al alabiliyorsan demiş. Çünkü biliyor ki parayı tahsil etmenin yolu icraya gitmek. Ama forumdaki diğer eksi itrader veren arkadaşların mağduriyetini gidermediyse her biri savcılığa gidip suç duyurusunda bulunabilir. Ve uzlaşmayı kabul etmezlerse bu kişi 3 ayrı dol@ndırıcılık suçundan hiç beklemediği bir cezay alır.
- 11-02-2021, 01:06:534-5 yıldır bu forumdayım. gördüğüm enn güzel yorum. bu yorumun bi eli olsa alır öperdim.. helal olsun, tamamen tercüme olmuşsunuz söylemek istediğim şeylere..ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben müslüman değilim, herkesin görüşüne, dinine, diline ve ırkına saygı duyarım. laakin babaannemin zamanında söylediği çok güzel bi söz vardı. "boş yere, gereksiz yere allah'ın adını ağzına alanlara dikkat et" derdi. o kadar haklı ki..
+ olarak ekleme yapayım bu belki birazcık abartı olabilir bazıları için ama böyle ticaret esnasında daha birbirimizi tanımıyorken karşı tarafın "kardeşim" demesi bile hoşuma gitmiyor. o an o ticarete karşı soğuyorum.. - 11-02-2021, 01:07:59Zaten yazının aralarına dini ibareler koyduysa büyük ihtimal dolandırmaya hazıtlanıyordur oradan belli. Bu tür yazanların genelde amacı güven oluşturmaya çalışmak zaten.^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2021, 01:08:45Coşkun Bey, bu hukuki konuda hızlı işleme alacak veya böyle bir dolandırıcıyla savaşmamızı sağlayacak bir tanıdığınız varsa lütfen desteğinizi esirgemeyin.Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 22 yaşında üniversite öğrencisiyim. Korona döneminde aileme yük olmamak için güvendiğim işe girdim abime kredi çektirdim şimdi üstümde 57 BİN TL lik icra takibi var. Ben para istemiyorum sadece adli bir yardım eli. - 11-02-2021, 01:13:11ne guzel yazmissin, paradan bile vazgecmissin.. ne hale getirmis kansiz herif. adina gercekten cok uzuldum hocam. en icten dileklerimle sana sans diliyorum. umarim ustesinden gelirsin. keske bir avukat tanidigim olsaydi yonlendirebilseydim seni.. elimden sana sans dilemekten baska bir sey gelmiyor.limosros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2021, 01:14:58bir kaç avukatla görüştüm, benden de para onun annesine eşine gitti. ben de o hesaplara icra açıp kazanabilirim fakat avukatların dediği şey "bu profesyonel *********** açarsın kazanırsın, haklısın ama bu kişilerin üstüne hiçbir şey yoktur. Tahsil edemezsin dosya parası gitmiş olur. "Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
