ne guzel yazmissin, paradan bile vazgecmissin.. ne hale getirmis kansiz herif. adina gercekten cok uzuldum hocam. en icten dileklerimle sana sans diliyorum. umarim ustesinden gelirsin. keske bir avukat tanidigim olsaydi yonlendirebilseydim seni.. elimden sana sans dilemekten baska bir sey gelmiyor.
bir kaç avukatla görüştüm, benden de para onun annesine eşine gitti. ben de o hesaplara icra açıp kazanabilirim fakat avukatların dediği şey "bu profesyonel *********** açarsın kazanırsın, haklısın ama bu kişilerin üstüne hiçbir şey yoktur. Tahsil edemezsin dosya parası gitmiş olur. "