Çok geçmiş olsun gerçekten üzücü bir durum. İyi bir savunma ve avukat ile adli mercihlerden hakkını aramaktan başka bir care yok. Umarım alacaklarını tahsil edebilirsin. ALLAH yardımcın olsun.