Konu
r10'da büyük *********** ! İcralik Oldum YARDIM!
11-02-2021, 01:13:29
#79
MutluCell
Çok geçmiş olsun gerçekten üzücü bir durum. İyi bir savunma ve avukat ile adli mercihlerden hakkını aramaktan başka bir care yok. Umarım alacaklarını tahsil edebilirsin. ALLAH yardımcın olsun.