• 11-02-2021, 01:16:52
    #82
    wArznom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok büyük geçmiş olsun ama şikayet konusu açın ki ilgilenilsin.
    hocam şikayetlik bir şey yok ki, herif zaten banlanmış önceden. Olay benim icralık olmam ve ortada profesyonel dolandırıcının yanına kalmaması için adli yardım isteği.
  • 11-02-2021, 01:17:08
    #83
    Allah kitap diyor diye güvenmek yanlış olacağı gibi gelirim döverim vb diyor diye korkmakta saçma olur.

    Savcılığa gidip tehditlerle ilgili olarak suç duyurusunda bulunun. Diğer konuda sadece ticari alacak verecek meselesi olarak kalmasın,hem forumda hem forum dışında diğer mağdur ettiği kişilere ulaşın. Ayrıca icraya vermek için 7bin masraf gerekeceği doğru olmamalı, bu konuyu farklı bir avukata danışın mutlaka.
  • 11-02-2021, 01:20:14
    #84
    konu sahibi öncelikle sakin olmalısın ve elindeki resmi delillere göre hareket etmelisin.
    1. öncelikle seni tehdit etmiş ise ilk iş ve senin için pozitif olacak hamledir bu; suç duyurusunda tehdit ve hakaret davası açacaksınız.
    2. Elinizde resmi bir anlaşma yok hali ile sözleşme vb yok diye düşünüyorum bu nedenle borç olarak kanıt sunmanız gerekiyor. Eğer havale çıkmış iseniz eft vb. açıklamalarda '' BORÇ '' yazısı var ise farklı bir dava daha açacaksınız.
    3. Açıklamalara göre demişsiniz ki kurumsal bir dernek bana sipariş için para attı, ben de karşıdakine güvendiğim için doğrudan parayı ona attım. Hali ile o icralık olmaz firma veya dernek sizi tanır ve sizi muhattap alacaktır bu nedenle icralık siz oluyorsunuz.

    Bence 1. şıktan başlayın zaten arabuluculuk devreye girecektir o zaman da karşı taraftan zarar ettiririlen tutarı talep edersiniz.

    NOT: Şikayet etme aşamasında elinizdeki belgeleri de götürün. ses kaydı, screen telefon görüşmesi ve tarihleri.
  • 11-02-2021, 01:20:48
    #85
    Ayzeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kitap diyor diye güvenmek yanlış olacağı gibi gelirim döverim vb diyor diye korkmakta saçma olur.

    Savcılığa gidip tehditlerle ilgili olarak suç duyurusunda bulunun. Diğer konuda sadece ticari alacak verecek meselesi olarak kalmasın,hem forumda hem forum dışında diğer mağdur ettiği kişilere ulaşın. Ayrıca icraya vermek için 7bin masraf gerekeceği doğru olmamalı, bu konuyu farklı bir avukata danışın mutlaka.
    icra açsak bile avukatlar bu adamın annesinin eşinin üstüne bir şey yoktur diyorlar. Tahsil etmek sıkıntı olabilir.
  • 11-02-2021, 01:21:29
    #86
    Adresi var mı hocam
  • 11-02-2021, 01:21:59
    #87
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu sahibi öncelikle sakin olmalısın ve elindeki resmi delillere göre hareket etmelisin.
    1. öncelikle seni tehdit etmiş ise ilk iş ve senin için pozitif olacak hamledir bu; suç duyurusunda tehdit ve hakaret davası açacaksınız.
    2. Elinizde resmi bir anlaşma yok hali ile sözleşme vb yok diye düşünüyorum bu nedenle borç olarak kanıt sunmanız gerekiyor. Eğer havale çıkmış iseniz eft vb. açıklamalarda '' BORÇ '' yazısı var ise farklı bir dava daha açacaksınız.
    3. Açıklamalara göre demişsiniz ki kurumsal bir dernek bana sipariş için para attı, ben de karşıdakine güvendiğim için doğrudan parayı ona attım. Hali ile o icralık olmaz firma veya dernek sizi tanır ve sizi muhattap alacaktır bu nedenle icralık siz oluyorsunuz.

    Bence 1. şıktan başlayın zaten arabuluculuk devreye girecektir o zaman da karşı taraftan zarar ettiririlen tutarı talep edersiniz.

    NOT: Şikayet etme aşamasında elinizdeki belgeleri de götürün. ses kaydı, screen telefon görüşmesi ve tarihleri.
    telefondan küfürlü şekilde ölümle tehtit etti fakat kayıt altına alamadım.
  • 11-02-2021, 01:22:33
    #88
    Escanor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adresi var mı hocam
    dükkanını kapatmış. az demin yazdı dedi yarın adresimi konumumu atıcam gel dedi, (tehtitli dövmek için)
  • 11-02-2021, 01:23:27
    #89
    Üyeliği durduruldu
    ^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam yapacaklarının özetini açtığı konularda belli etmiş zaten.

    https://www.r10.net/off-topic/243857...bulacagiz.html

    Büyük geçmiş olsun. Forumda bir kaç kişiden para toplamıştı kadına et alacam diye.

    Birde en son ticaretinde birisini 3.000 TL bilgisayar satarak dolandırmış..
    Blitzkrieg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En son 28 aralıkta sorunlu bi laptop alışverişinin iadesini yapmış

    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html
    Evet hocam ben almıştım laptop gerçi alamamıştım fakat 1 ay kadar beklettikten sonra şikayet konusundan sonra bana ücreti iade etti , aynı laptopu yine forumdan @batihost; hocama satmış bilgisarayi aynı şeyleri ona da yapmış fakat ona iade etmedi parayi. Tahminimce bana iade etmesinin sebebi forumda daha büyük bir vurgun yapmaktı fakat çarkı donduremeyince bastı kaçtı gitti forumdan. Zaten bir sonraki şikayette forumdan banlandı.
  • 11-02-2021, 01:24:13
    #90
    limosros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefondan küfürlü şekilde ölümle tehtit etti fakat kayıt altına alamadım.
    kayıt altına almanıza gerek yok
    onun telefon bilgisi ve sizin numaranız ile beraber saat kaçta aradığını dilekçede bellirtin. Mahkeme ilgili operatörten bilgi talep eder görüşme kayıtlarınız sesler dahil çıkıyor. Benim dediğimi yapmanı şiddetle öneriyorum. Mahkeme başladığı anda arabulucuk devreye giriyor. Orada parayı kurtabilirsiniz.