^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam yapacaklarının özetini açtığı konularda belli etmiş zaten.

https://www.r10.net/off-topic/243857...bulacagiz.html

Büyük geçmiş olsun. Forumda bir kaç kişiden para toplamıştı kadına et alacam diye.

Birde en son ticaretinde birisini 3.000 TL bilgisayar satarak dolandırmış..
Blitzkrieg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En son 28 aralıkta sorunlu bi laptop alışverişinin iadesini yapmış

https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html
Evet hocam ben almıştım laptop gerçi alamamıştım fakat 1 ay kadar beklettikten sonra şikayet konusundan sonra bana ücreti iade etti , aynı laptopu yine forumdan @batihost; hocama satmış bilgisarayi aynı şeyleri ona da yapmış fakat ona iade etmedi parayi. Tahminimce bana iade etmesinin sebebi forumda daha büyük bir vurgun yapmaktı fakat çarkı donduremeyince bastı kaçtı gitti forumdan. Zaten bir sonraki şikayette forumdan banlandı.