Adam yapacaklarının özetini açtığı konularda belli etmiş zaten.
https://www.r10.net/off-topic/243857...bulacagiz.html
Büyük geçmiş olsun. Forumda bir kaç kişiden para toplamıştı kadına et alacam diye.
Birde en son ticaretinde birisini 3.000 TL bilgisayar satarak dolandırmış..
Evet hocam ben almıştım laptop gerçi alamamıştım fakat 1 ay kadar beklettikten sonra şikayet konusundan sonra bana ücreti iade etti , aynı laptopu yine forumdan
@batihost; hocama satmış bilgisarayi aynı şeyleri ona da yapmış fakat ona iade etmedi parayi. Tahminimce bana iade etmesinin sebebi forumda daha büyük bir vurgun yapmaktı fakat çarkı donduremeyince bastı kaçtı gitti forumdan. Zaten bir sonraki şikayette forumdan banlandı.