Konu
r10'da büyük *********** ! İcralik Oldum YARDIM!
11-02-2021, 01:16:52
#82
limosros
wArznom adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam çok büyük geçmiş olsun ama şikayet konusu açın ki ilgilenilsin.
hocam şikayetlik bir şey yok ki, herif zaten banlanmış önceden. Olay benim icralık olmam ve ortada profesyonel dolandırıcının yanına kalmaması için adli yardım isteği.