Akaynar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden ne dememiz gerek ya isa mi diyelim Meryem anamı diyelim nediyelim herkesin inancı kendine her Müslümanım diyen Müslüman olmadığı gibi her insanım diyende insan değildir birsey yazarken aklınla düşünerek. Yazarsan
Biri kısa birşey yazıyorsa veya konuşuyorsa birşey ima etmeye çalışıyordur. Bir daha kısa birşey duyup, gördüğünüzde düz mantık modundan çıkınız lütfen.