Konu
r10'da büyük *********** ! İcralik Oldum YARDIM!
11-02-2021, 00:11:16
#17
Misafir
Buna benzer bir konu daha vardı kamyonet ayarlamamış telefonlara bakmamış filan tarzı o ne oldu acaba bu konuyu görünce o geldi aklıma ama bulamadım