Konu
r10'da büyük *********** ! İcralik Oldum YARDIM!
11-02-2021, 00:09:49
#15
ByHickimse
Vay arkadaş ne kansızlar varmış adamı da r10da yardımsever olarak biliyordum, hocam sanırım istanbulda oturuyor bu arkadaş olayı tam açıklayıcı anlatabilirmisiniz nedir adresi var ise gerekirse bir ziyarete de gidilir öyle kolay değil bu işler.