Hocam olayı yazmamak ile büyük bir hata yapıyorsun. Bir sürü insan konuna gelip yardımcı olmak istediğini düşünüyorum ama detay olmadığı için çıkıp gidiyorlar. Bir daha da geleceklerini sanmam, geç olmadan koyunu düzenleyip hem detayları eklemen hem de kategori kurallarına uygun şablonda yazman iyi olur 👍