Yanlış mı hatırlıyorum, isimleri karıştırıyor muyum diye ufak bir arama yaptım ama buyrun bakın Misafir; hocamız zamanında bu
@TheYoda; denilen kişinin ne olduğunu çok güzel açıklamış.
https://www.r10.net/off-topic/247867...ar-kasmak.html
Herkesi yardımsever, iyilik perisi gibi görmeyelim. Hala adamı bu algı ile tanıyanlar var. Bunların hepsi kılıf, hepsi vurgundan önce hazırlık aşaması arkadaşlar buna sosyal mühendislik taktiği de denir. Adamın ne mal olduğu belli.