Geçmiş olsun, her şeyde bir hayır vardır. Bu durum zor olsa da sizi olgunlaştırır. Acısını elbet çekersiniz, ancak daha da tecrübelenirsiniz. İnsanlara bakış açınız değişir, atacağınız adımlar daha da sağlam olur. Bir kaç yıl sonra çok daha güzel yerlerde olursunuz umarım. Başarılar.