GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende gördüm bunu şimdi daha önce sanırım çocuklara bayram da kıyafet için mi o tarz bir olayda 100 ₺ gönderdiğimi hatırlıyorum bu kişiye konuşmaları çıkaramadım ne diye kaydettim diye düşünüyorum

İşte en çok da insanın bu zoruna gidiyor.