Konu
r10'da büyük *********** ! İcralik Oldum YARDIM!
11-02-2021, 00:31:01
#45
ByMaDaK
GreedMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende gördüm bunu şimdi daha önce sanırım çocuklara bayram da kıyafet için mi o tarz bir olayda 100 ₺ gönderdiğimi hatırlıyorum bu kişiye konuşmaları çıkaramadım ne diye kaydettim diye düşünüyorum
İşte en çok da insanın bu zoruna gidiyor.