yüksek meblada bir site alıyorsanız e ticaret hukukuyla ilgilenen bir avukatla görüşüp noter huzurunda teslim gerçekleştirmediniz mi ? olayı anlayamadım açıkcası tedarikçi olacağım diyip ortadan mı kayboldu yoksa icralık e ticaret sitesini mi sattılar ? usulune uygun bir devirde site aldım borçları bana kaldı icralık oldum diye birşey yok hocam. konuyu detaylı yazmanızda fayda var geçmiş olsun tekrardan.
hocam kişi siparişleri tedarik edebileceğini ve kargolayabileceğini söyledi. Bunun karşılığında ürün başı 1 TL masraf parası keserim dedi öyle anlaştık. Sadece 1 Mart 2021 kadar şöyle bir noter sözleşmemiz var. Site 7500 TL Kar ettirmezse bana 7500 TL ödeyecek diye