yüksek meblada bir site alıyorsanız e ticaret hukukuyla ilgilenen bir avukatla görüşüp noter huzurunda teslim gerçekleştirmediniz mi ? olayı anlayamadım açıkcası tedarikçi olacağım diyip ortadan mı kayboldu yoksa icralık e ticaret sitesini mi sattılar ? usulune uygun bir devirde site aldım borçları bana kaldı icralık oldum diye birşey yok hocam. konuyu detaylı yazmanızda fayda var geçmiş olsun tekrardan.