• 20-10-2020, 17:33:57
    #37
    Ben çok eskiden Kızılay`ın içindeydim. Değiş tokuş veya parayla alım oluyordu. Yani sen 4 ünite kan aldıysan çevrenden yakınlarından 4 ünite kan toplayıp geri vermem gerekiyordu. Bu sayede stoklar hep yerinde duruyordu. Eğer kan verecek kişi bulamazsan para ödemek zorunda kalıyordun. Yorumlarda okuduğum kadarıyla bu sistemde kalkmış. Kızılay devlet kurumu değil vakıf olduğundan doktor, hemşire maaşlarından, kan alım ve saklama ile ilgili materyallere kadar her şeyi bağış parasından karşılıyor.
  • 20-10-2020, 17:38:31
    #38
    Babama 25 unite beyaz kan 5 ünite kırmızı kan takıldı. Hic bir ucret alınmadı.
  • 20-10-2020, 17:51:40
    #39
    sorunuzun net cevabı EVET
  • 20-10-2020, 18:03:38
    #40
    Vay anasını be bende hep devlet kızılaya gerekli olan aletleri vs sağlıyor kızılay sadece aracılık yapıyor sanırdım.
    Diyelim benim kana ihtiyacım var ama param yok ne olacak ? taksit vs yaparlar herhalde..
  • 20-10-2020, 19:28:04
    #41
    moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en doğru yorum yapılmıs daha ne soylene bılır kı bızım mıllet beleşcılığe alıştığı ıcın her sey bedava olsun ıstıyor.
    Aynen beleşcilikten bahsetmişken bizden beleş aldığı kanı biz zor durumda beleş olsun istiyoruz. Bunun neresi yanlış?
  • 20-10-2020, 19:34:08
    #42
    Gündeme gelen olaylardan ve aradığımız kana inatla yok demelerinden ötürü 4 5 senedir devlet hastanesine gidip kan veriyorum... Para ile sattığı doğrudur ama çoğu doktor gönüllü çalışıyor maalesef
  • 20-10-2020, 19:50:53
    #43
    Gunesibrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen beleşcilikten bahsetmişken bizden beleş aldığı kanı biz zor durumda beleş olsun istiyoruz. Bunun neresi yanlış?
    gryrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gündeme gelen olaylardan ve aradığımız kana inatla yok demelerinden ötürü 4 5 senedir devlet hastanesine gidip kan veriyorum... Para ile sattığı doğrudur ama çoğu doktor gönüllü çalışıyor maalesef
    İyi o zaman hemşire hepsi para almasın kan toplama otobüsü şoförü otobüs mazotu da beleş olsun kanı muhafaza edilen yer ve soğutma sistemleri beleş olsun orada çalışan insanlar bedava çalışsın hatta konuda bunu savunan kişiler işi gücü bırakıp orda bedava çalışsın yetmez birde kan merkezi soğutma sistemleri ceplerinde karşılayıp orada beleş çalışsa ne kadar güzel olur oda yetmez Yeni kan merkezi binalar yapılsın maliyeti ceplerinde karşılasın
  • 20-10-2020, 20:17:27
    #44
    Sen kızılaya bağışlarsın kızılay gider farklı ülkelerde kardeşlerimize yardım eder. Bağışlama kardeşim git hastaneye direk bağışla. Hangi ülkede sıkıntı olsa biz koşuyoruz ben komşum için kardeşim için destek olayım onlar gitsin farklı yerlere yardıma koşsun. Biz dara düştükmü dünya bizimle oynuyor ama biz her düşene koşuyoruz. Git hastaneye bağışla emin ol yardımı olanlara daha rahat ulaşır hemde insanların cebinden para çıkmaz.
  • 20-10-2020, 20:21:05
    #45
    Direk hastaneye verin kanınızı, kızılaya vermeyin.