Gündeme gelen olaylardan ve aradığımız kana inatla yok demelerinden ötürü 4 5 senedir devlet hastanesine gidip kan veriyorum... Para ile sattığı doğrudur ama çoğu doktor gönüllü çalışıyor maalesef