• 21-10-2020, 15:07:09
    #73
    tuncgulec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kızılayın ana gelir kaynağı kan satmak, kan torbası ithal, materyaller ithal, işçi maaşları, yakıt masrafları felan o kadar masraf nasıl karşılansın, tabi ki satacak o kanı.
    Bu mantaliyle düşünürsen , ozaman bizde kanı sokaktan bedavaya bulmuyoz, besini gıdası eti var bu işin bir sürü masraf. onlarda kanımızı alırken bize para versinler biraz? bedava üretmiyoz sonuçta. misal torbasını 150 ye o satiyor. 50 Tl den bize versin. Birçok fakir insan hemen verir ve ihtiyacınıda karşılar. şuanki yaptığı tek taraflı ticaret. bedavaya alıyor parayla kan satiyor. bildiğin iğrenç bir hareket.
  • 21-10-2020, 20:02:22
    #74
    Protex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu mantaliyle düşünürsen , ozaman bizde kanı sokaktan bedavaya bulmuyoz, besini gıdası eti var bu işin bir sürü masraf. onlarda kanımızı alırken bize para versinler biraz? bedava üretmiyoz sonuçta. misal torbasını 150 ye o satiyor. 50 Tl den bize versin. Birçok fakir insan hemen verir ve ihtiyacınıda karşılar. şuanki yaptığı tek taraflı ticaret. bedavaya alıyor parayla kan satiyor. bildiğin iğrenç bir hareket.
    amma da abartıyorsunuz, insanlık için faydalı bir iş yapıyorsun, onu düşün. sen kan verme istemiyorsan.
  • 22-10-2020, 00:11:54
    #75
    Şöyle bir durum var. Eğer acil bir durumda hastaneye kaldırılırsanız ücretsiz şekilde karşılanıyor arkadaşlar. Yada sigortanız vb. güvenceniz varsada sizden ücret talep edilmiyor. Şuanda burada kan vermekten vazgeçtim diyenlerin ve çevresindekileride vazgeçirdiğini düşünürsek kan sayısı azalırsa sizin veya sevdiklerinizin bir gün ihtiyacı olur buradaki yorum atanlardan istersiniz artık. Acil durumlarda emin olun babanızın oğlunu bulamıyorsunuz. Bu olay yeni değil ben kendimi bildim bileli ücret alır ama ülkenin geneli sigortalı olduğundan size yansıtılmazdı o kadar. Takas sistemininde kalktığından emin değilim.