Şöyle bir durum var. Eğer acil bir durumda hastaneye kaldırılırsanız ücretsiz şekilde karşılanıyor arkadaşlar. Yada sigortanız vb. güvenceniz varsada sizden ücret talep edilmiyor. Şuanda burada kan vermekten vazgeçtim diyenlerin ve çevresindekileride vazgeçirdiğini düşünürsek kan sayısı azalırsa sizin veya sevdiklerinizin bir gün ihtiyacı olur buradaki yorum atanlardan istersiniz artık. Acil durumlarda emin olun babanızın oğlunu bulamıyorsunuz. Bu olay yeni değil ben kendimi bildim bileli ücret alır ama ülkenin geneli sigortalı olduğundan size yansıtılmazdı o kadar. Takas sistemininde kalktığından emin değilim.