Protex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu mantaliyle düşünürsen , ozaman bizde kanı sokaktan bedavaya bulmuyoz, besini gıdası eti var bu işin bir sürü masraf. onlarda kanımızı alırken bize para versinler biraz? bedava üretmiyoz sonuçta. misal torbasını 150 ye o satiyor. 50 Tl den bize versin. Birçok fakir insan hemen verir ve ihtiyacınıda karşılar. şuanki yaptığı tek taraflı ticaret. bedavaya alıyor parayla kan satiyor. bildiğin iğrenç bir hareket.
amma da abartıyorsunuz, insanlık için faydalı bir iş yapıyorsun, onu düşün. sen kan verme istemiyorsan.