Kızılay Kanı Parayla Mı Satıyor?
74
●2.804
- 20-10-2020, 17:01:44Bir dönem hastanede çalışmıştım. Sorunuzun yanıtı: EVET, KIZILAY KANI PARAYLA SATIYOR. 1 Ünite kan yanlış hatırlamıyorsam 400-450 cc. Hastaneye 2-3 yıl önce maliyeti 250 tlydi. Yani 250 TL'ye satıyordu. Hastadan talep ettiğimiz ücret ise ünite basına 400 Tl'ydi. Şimdi fiyatlar daha yüksektir muhtemelen. Kanı ulaştırma ve muhafaza vb giderler var fakat 400-450 gram bedavaya verilen kanın satış fiyatı bu olamaz. Ayrıca özel hastaneler kızılaya ödenen kan fiyatının iki katını hastadan talep ediyor genellikle. Para yoksa kan da yok. Çünkü hastaya soruluyor ödeme gücünüz var mı ücret çıkacak diye. Hasta onay verirse Kızılay aranıp kan talep ediliyor vee kızılay kendi aracıyla kan getiriyor. Bunları öğrendikten sonra Kızılaya ne bağış ne de kan verdim. yardım kuruluşu diye tanıdıgımız Kızılay = ticarethane. Kendi ceplerini dolduruyorlar kurulan bu düzenle başka birşey değil.
- 20-10-2020, 17:19:10bu konu ile ilgili bende ankara kuşunun twitlerini okumuştum kendisi genel başkana sürekli yazıyor etiketleyip bakabilirsiniz.
https://twitter.com/ankara_kusu/stat...04213289844742
https://twitter.com/ankara_kusu/stat...14470403248128
https://twitter.com/ankara_kusu/stat...91507806896129
https://twitter.com/ankara_kusu/stat...08903653371905
https://twitter.com/ankara_kusu/stat...07807505518592
içişleri bakanlığının müfettişlerinin cezalar kestiklerini de dile getiriyor. - 20-10-2020, 17:25:12Şaşırdım artık bende vermiyeceğim nasıl bir saçmalık madem bende ücretli satayım oldu olacak. R10da bir yiğit çıksın kan takas sistemi gibi bir site kursun ihtiyacı olan oraya girsin üşenmem gider hastahanede ihtiyacı olana veririm kanımı en azındna aracılara para kazandırmayız
- 20-10-2020, 17:29:06en doğru yorum yapılmıs daha ne soylene bılır kı bızım mıllet beleşcılığe alıştığı ıcın her sey bedava olsun ıstıyor.tuncgulec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
