• 20-10-2020, 15:07:26
    #28
    0 + kana sahibim kızılaya satılıktır kan tekliflere açığım.
  • 20-10-2020, 16:19:03
    #29
    Ben de sürekli bağışçıyım. Kızılay'a veriyordum kanımı sürekli. Şu yazılanlardan sonra dehşete düştüm. Büyük ihtimalle artık hastahanelere bağışlayacağım.
  • 20-10-2020, 16:52:49
    #30
    Evet, kanınızı sattıkları parayla aylık 15-20 bin kira ödeyecekleri yerlere şube açıyorlar
    Kan işinde iyi para varmış
  • 20-10-2020, 17:01:44
    #31
    Bir dönem hastanede çalışmıştım. Sorunuzun yanıtı: EVET, KIZILAY KANI PARAYLA SATIYOR. 1 Ünite kan yanlış hatırlamıyorsam 400-450 cc. Hastaneye 2-3 yıl önce maliyeti 250 tlydi. Yani 250 TL'ye satıyordu. Hastadan talep ettiğimiz ücret ise ünite basına 400 Tl'ydi. Şimdi fiyatlar daha yüksektir muhtemelen. Kanı ulaştırma ve muhafaza vb giderler var fakat 400-450 gram bedavaya verilen kanın satış fiyatı bu olamaz. Ayrıca özel hastaneler kızılaya ödenen kan fiyatının iki katını hastadan talep ediyor genellikle. Para yoksa kan da yok. Çünkü hastaya soruluyor ödeme gücünüz var mı ücret çıkacak diye. Hasta onay verirse Kızılay aranıp kan talep ediliyor vee kızılay kendi aracıyla kan getiriyor. Bunları öğrendikten sonra Kızılaya ne bağış ne de kan verdim. yardım kuruluşu diye tanıdıgımız Kızılay = ticarethane. Kendi ceplerini dolduruyorlar kurulan bu düzenle başka birşey değil.
  • 20-10-2020, 17:06:59
    #32
    Hastanede sanki yine satmayacaklar hele özelde. Kan parası diye kirlenmez başka birşey olarak kitler. Neyse ben vereyim bari benim kanımı saydıralar. Sonuçta paraylada alamayacaklar bu gidişle
  • 20-10-2020, 17:19:10
    #33
    bu konu ile ilgili bende ankara kuşunun twitlerini okumuştum kendisi genel başkana sürekli yazıyor etiketleyip bakabilirsiniz.



    https://twitter.com/ankara_kusu/stat...04213289844742



    https://twitter.com/ankara_kusu/stat...14470403248128



    https://twitter.com/ankara_kusu/stat...91507806896129



    https://twitter.com/ankara_kusu/stat...08903653371905



    https://twitter.com/ankara_kusu/stat...07807505518592


    içişleri bakanlığının müfettişlerinin cezalar kestiklerini de dile getiriyor.
  • 20-10-2020, 17:25:12
    #34
    Şaşırdım artık bende vermiyeceğim nasıl bir saçmalık madem bende ücretli satayım oldu olacak. R10da bir yiğit çıksın kan takas sistemi gibi bir site kursun ihtiyacı olan oraya girsin üşenmem gider hastahanede ihtiyacı olana veririm kanımı en azındna aracılara para kazandırmayız
  • 20-10-2020, 17:25:57
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçen yıla kadar düzenli bağış için gidiyordum ancak arayarak sistemden tamamen kendimi sildirdim. Keşke tüm herkese güven verseler de bunun gibi sorular herkesin aklında olmasa.
  • 20-10-2020, 17:29:06
    #36
    tuncgulec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kızılayın ana gelir kaynağı kan satmak, kan torbası ithal, materyaller ithal, işçi maaşları, yakıt masrafları felan o kadar masraf nasıl karşılansın, tabi ki satacak o kanı.
    en doğru yorum yapılmıs daha ne soylene bılır kı bızım mıllet beleşcılığe alıştığı ıcın her sey bedava olsun ıstıyor.