Şaşırdım artık bende vermiyeceğim nasıl bir saçmalık madem bende ücretli satayım oldu olacak. R10da bir yiğit çıksın kan takas sistemi gibi bir site kursun ihtiyacı olan oraya girsin üşenmem gider hastahanede ihtiyacı olana veririm kanımı en azındna aracılara para kazandırmayız