Kızılayın ana gelir kaynağı kan satmak, kan torbası ithal, materyaller ithal, işçi maaşları, yakıt masrafları felan o kadar masraf nasıl karşılansın, tabi ki satacak o kanı.
Bu mantaliyle düşünürsen , ozaman bizde kanı sokaktan bedavaya bulmuyoz, besini gıdası eti var bu işin bir sürü masraf. onlarda kanımızı alırken bize para versinler biraz? bedava üretmiyoz sonuçta. misal torbasını 150 ye o satiyor. 50 Tl den bize versin. Birçok fakir insan hemen verir ve ihtiyacınıda karşılar. şuanki yaptığı tek taraflı ticaret. bedavaya alıyor parayla kan satiyor. bildiğin iğrenç bir hareket.