moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en doğru yorum yapılmıs daha ne soylene bılır kı bızım mıllet beleşcılığe alıştığı ıcın her sey bedava olsun ıstıyor.
Aynen beleşcilikten bahsetmişken bizden beleş aldığı kanı biz zor durumda beleş olsun istiyoruz. Bunun neresi yanlış?