Gunesibrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen beleşcilikten bahsetmişken bizden beleş aldığı kanı biz zor durumda beleş olsun istiyoruz. Bunun neresi yanlış?
gryrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gündeme gelen olaylardan ve aradığımız kana inatla yok demelerinden ötürü 4 5 senedir devlet hastanesine gidip kan veriyorum... Para ile sattığı doğrudur ama çoğu doktor gönüllü çalışıyor maalesef
İyi o zaman hemşire hepsi para almasın kan toplama otobüsü şoförü otobüs mazotu da beleş olsun kanı muhafaza edilen yer ve soğutma sistemleri beleş olsun orada çalışan insanlar bedava çalışsın hatta konuda bunu savunan kişiler işi gücü bırakıp orda bedava çalışsın yetmez birde kan merkezi soğutma sistemleri ceplerinde karşılayıp orada beleş çalışsa ne kadar güzel olur oda yetmez Yeni kan merkezi binalar yapılsın maliyeti ceplerinde karşılasın