Vay anasını be bende hep devlet kızılaya gerekli olan aletleri vs sağlıyor kızılay sadece aracılık yapıyor sanırdım.
Diyelim benim kana ihtiyacım var ama param yok ne olacak ? taksit vs yaparlar herhalde..