Taksiciler artık Martı'yı da istemiyor.
75
●2.906
- 30-07-2020, 12:17:11taksicileri savunan arkadaşları anlayamadım nedense... ya arkadaşlar şimdi benim takı tasarım ofisim var, benden daha iyi daha büyük daha kaliteli birisi vip hizmet sundu diye onu devlete şikayet edip kapattırmaya ne hakkım var ? siz istiyorsunuz ki bi tek taksiciler kazansın, tekel olsunlar ve asla rakipleri olmasın. ben ister uber kullanırım ister martıya binerim istersem de minibüsle giderim buna taksicinin karışma hakkı YOK. eğer kazancından memnun değilse sektör değişsin şikayet etmek yerine. yol kesip uberci dövmekle vip taksici dövmekle olmaz bu işler. devletin acilen bu şahıslara işlem uygulaması lazım. kendisi taksici olmasa belki de en ön safta savunacak martıyı uberi vs ama sırf mesleğine rakip çıktı diye giydiriyor, oh ne ala memleket...
- 30-07-2020, 12:26:07Üyeliği durdurulduTheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleİlk @TheYoda; 'nın yorumunu okudum haklı dedim, olayın iç yüzünü, o insanların neler yaşadığını bilmeden konuşmamak lazım dedim ama ikinci olarak @TheOrder; 'ın düşüncesini okuyunca neden bizim seçme hakkımız yok diye düşündüm, taksiciler devlete vergi ödüyor, martı'da ödüyorsa bence sorun olmamalı, eğer martı devlete vergi ödemeden, halkın verdiği parayla yapılan yolda para kazanıyorsa bence taksiciler haklı, benim bir marketim var, manavda ben karpuz satıyorum ve devlete vergimi ödüyorum ama birisi doldurmuş kamyonete karpuzları sokak sokak gezip karpuz satıyor ve vergi vermiyorsa onu zabıtalara şikayet etme hakkım var, bir yerde adaletsizlik varsa herkes hakkını aramalıdır diye düşünüyorum.TheOrder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2020, 12:27:49en sonunda kendilerini yasaklanacak.tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2020, 12:29:39Hocam çok sinir oluyorumda artık bu mafyalara.Abc_18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Martı olmasın, uber olmasın aman sen kendini geliştirir hizmetini iyileştirirsin. Bunlar bu kafayla giderse daha çok aç kalırlar.
Yıllarca sırf para gitmesin diye müşterileri en adi araçlarla götürdüler. - 30-07-2020, 12:29:54Yarın ayaklarımızı kestirmek isterlerse diye korkuyorum
- 30-07-2020, 12:31:28Hocam dediğiniz şey bana açıkçası samimi gelmedi; uberde, martıda çalışan insanlarda işsiz kalacak o halde? Şimdi getir, bana bi, migros sanal market gibi eve market ürünü getiren servislerde bir hayli yoğunlaştı, o zaman mahalle bakkalarımızda isyan etsin onlarda kapansın. Böyle bir mantık olabilir mi? Kim daha iyi hizmet verirse o talep görür adaletli olanda budur bence.TheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

. Bende diyorum keşke hep çeşit olsa uber olsa martı olsa vb araçlar olsa. Orada bir oy peşinde olanlar onaylar demek istedim açıkçası isteklerini.