Taksiciler artık Martı'yı da istemiyor.
75
●2.906
- 30-07-2020, 14:11:44Taksicilere destek verenlere akıl sır erdiremiyorum.
Kim daha uygun fiyata daha iyi hizmet verirse o tercih edilir.
Rakibin senin payını alıyorsa kendini geliştirir ve payını büyütürsün bu her sektörde böyledir.
Para kazanamıyorsan sektör değiştir. Biz burada bir sürü farklı sektör deniyoruz , ülkede sanki herkes evde para basıyor. - 30-07-2020, 14:31:51Ben taksicileri hiç sevmeyeceğim sanırım. Bir arkadaşımızı taciz etmişti bir öküz. duraklarını basmıştık. şikayetimizi oluşturmuştuk. bir arkadaşı da onu koruyordu hangi taksiye bağlı olduğunu söylemiyordu. o gündür bugündür ne saygım var ne de farklı bir şeyim.
İçlerinde iyi insanlar vardır ama bende hepsi yok oldu.
---
Bir diğer husus daha geçen gün yolun ortasında müşteri inderiyordu biri kornaya bastım el kol küfür etti yanına gittim adam gibi kullansana arabanı dedim. adam tekrar küfür etmeye başladı. indim arabadan basıp gitti. bir de bildiğin babam yaşında adam ayıptır.
---
Böyle insanlar bana denk geldikçe bir gram saygı, sevgi ve destek yok boğulsunlar. - 30-07-2020, 15:50:58hocam siz fazla iyi abartmışsınız günlük 150 200 ne hocam benim babamın 10 tl ile eve geldiğini gördüm 20-30-40 tl için uğraşıyor taksiciler 24 saat şöför koltuğunda ayakları pert oluyor, terliyor, kimi zaman yemek yemiyor eve daha fazla para getirmek için üstüne bir müşteriler geliyor uyuşturucu bağımlısından, serseri itinden, alkolikine araç kokusu içinde başka insanların kötü kokusu ayrı konu birde taksiden para kazanmak için tek uygulama kullanmıyor bitaksi kullanıyor, uber kullanıyor ha birde babam sırf 2 suriyelinin parası yok diye taksime götürdü eve gitmeleri için bizim burdan o suriyeliler telefonunu çaldılar taksiciye özel telefon ayarlamak ne kadar zor bilseniz araca şarja takıyosun şarjı bozuluyo tüm uygulamalarda kasmıcak gps'i %100 doğruluk ve güncellik ile çalışıcak üstüne şarjı çok uzun gidicek 5000 miliamper minimum birde al yanına yedek batarya vede şarj kablosu uğraş durTheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
el emeğinde çalışan taksicilere laf yapan herkesi hayatın zorluklarını bilmeden yorum yapmasın taksicileri genellemeyin. - 30-07-2020, 16:10:28İstanbul için %20-30 u hariç önce kendilerini bir düzeltsinler, düzgün konuşmayı, düzgün araba sürmeyi öğrensinler, insan ayırt etmemeyi öğrensinler sonra gelip itiraz etsinler
Orada trafik var, araç değişim saati demeyi biliyorlar, yabancılar peşinde koşmayı biliyorlar ama her şeyede itiraz ediyorlar,