• 30-07-2020, 04:25:36
    #28
    sipariş verdiğin yemek dökülmüş geldiğinde ya tamam bu kurye az para kazanıyor o yüzden idare edelim dediğimiz gün taksiciyi de idare ederiz. Birbirlerinin arkasından sallarlar. ş.refsiz seni nasıl alıp götürmez ordan oraya diye.

    Bir kere en büyük hata nereye gideceksin abi sorusu...Taksicinin yolcu seçme hakkı varsa benimde taksicilerin dışında alternetif seçme hakkım vardır. Paşalarım ne derse o olacak ne güzel istanbul be.
  • 30-07-2020, 04:34:59
    #29
    Taksiciler ülkenin kanserli hücresi olmaya yemin etmiş olabilir.
  • 30-07-2020, 05:27:12
    #30
    Amerika'da Rockfeller, burada taksiciler.
  • 30-07-2020, 06:46:37
    #31
    Misafir
    Taksiciler neyi istiyor ki? Onlara kalsa metro, metrobüs, otobüs her şeyi kaldır herkes taksiye binsin.
  • 30-07-2020, 07:00:01
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Bisikletler ve toplu taşıma araçlarında sıra.
  • 30-07-2020, 07:07:54
    #33
    Taksicileri hiç üzmeyelim, hesap numaralarını alalım günlük herkes para göndersin. Boştan yere trafikte falan araç sürmesinler.
  • 30-07-2020, 07:51:41
    #34
    Taksici abilerimiz istemiyorsa vardır bir bildikleri. Nede olsa 30 K taksici var aileleri ile çarpınca güzel bir oran olur. Anlayana.
  • 30-07-2020, 08:34:37
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Martı'nın bisiklet kiralamak, otomobil kiralamak veya scooter kiralamaktan farkı yok. Uber'de sistem taşımacılık üzerineydi, bu nedenle taksiciler çok kolay mağduru oynadılar. Martı ise scooter kiralıyor. Taksicilikle uzaktan yakından alakası yok.

    Bu kafayla giderse taksiciler tüm araç kiralama firmalarına, sahilde bisiklet kiralayan belediyelere, yazlık beldelerde ATV kiralayanlara hatta araç satışlarına ve toplu taşımaya bile karşı çıkacaklar. İstiyorlar ki A noktasından B noktasına hareket eden herkes kendilerine pay versin.
  • 30-07-2020, 08:42:48
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu taksicilerin karşı çıktığı herşeyi desteklemek lazım.