sipariş verdiğin yemek dökülmüş geldiğinde ya tamam bu kurye az para kazanıyor o yüzden idare edelim dediğimiz gün taksiciyi de idare ederiz. Birbirlerinin arkasından sallarlar. ş.refsiz seni nasıl alıp götürmez ordan oraya diye.
Bir kere en büyük hata nereye gideceksin abi sorusu...Taksicinin yolcu seçme hakkı varsa benimde taksicilerin dışında alternetif seçme hakkım vardır. Paşalarım ne derse o olacak ne güzel istanbul be.