Konu
Taksiciler artık Martı'yı da istemiyor.
30-07-2020, 07:07:54
#33
ayberk
Taksicileri hiç üzmeyelim, hesap numaralarını alalım günlük herkes para göndersin. Boştan yere trafikte falan araç sürmesinler.