Konu
Taksiciler artık Martı'yı da istemiyor.
30-07-2020, 07:51:41
#34
Abc_18
Taksici abilerimiz istemiyorsa vardır bir bildikleri. Nede olsa 30 K taksici var aileleri ile çarpınca güzel bir oran olur. Anlayana.