• 30-07-2020, 17:00:14
    #64
    Bazı arkadaşlar "yakında metro, metrobüse falan karşı çıkacaklar" yazmış.
    Ben cidden bir taksiciden bunu duydum.
    Maltepe meydandan maltepe metrosuna gitmek istiyordum, bindim taksiye "abi maltepe metrosu dedim." biraz homurdandı. hemen sonra "vallahi reis iyi hoş adam ama şu metro ulaşım olayını çok abarttı." dedi.
  • 30-07-2020, 17:05:54
    #65
    N0S adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    taksicileri bilmem ama kullanıcılarının bilinçlenmesine karşı değilim sahillerde bisiklet yollarında sürülebilir ancak kadıköyden dönüşte bile e5 de bir çok defa karşılaştım emniyet şeridinden giden çakarlı araçlar ambulanslar yüzünden yola atlıyorlar kimse kusura bakmasın ama böyle bir araca en sağda şeritte giderken bile biri çarpsa sürücünün suçlu olduğunu sanmıyorum limitli bir hızla gidip manevra kabiliyeti az olan bir ulaşım aracı ana yollar ve caddeler için uygun değil
    Bence de bisiklet yolları dışında sürülmesi uygun değil ya da ne bileyim en azından güvenliği sağlayacak bir çözüm düşünmeleri lazım. Sokaklarda yürürken, özellikle de 3.5 yaşındaki kızımla yürürken son derece dikkatli olmama rağmen kaç kez martılarla burun burun geldik. Yayaları da ezecekler. Sokak aralarından hızla fırlıyorlar ve yayalar için de muazzam risk teşkil ediyor. Motorlu araçların sesleri duyuluyor bir şekilde otomatik olarak gardımızı alıyoruz yaya iken ancak bunda pek bir ses de yok ki güvenlik riski dışında bu güzel bir şey tabi ancak sizin de dediğiniz gibi yasaklanması değil de, süren kişilerin bilinçlendirilmesi gerekiyor. Elektrikli scooterı çektim fiyuu fiyuu diye sokakların hakimi gibi dolaşayım diye dolanan tiplere hiç vermeseler iyi olur ancak bunun ayrımı nasıl yapılabilir onu ben de bilmiyorum.
  • 30-07-2020, 21:50:46
    #66
    Bence bu seferde taksiler kalksın bakalım nasıl oluyor
  • 30-07-2020, 23:18:05
    #67
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Taksiciler de çok şey istemiyorlar
  • 30-07-2020, 23:56:05
    #68
    Taksici lobisi nasıl bir şey ise devlet bile bir şey yapamıyor
  • 31-07-2020, 01:18:04
    #69
    Alın size beyninizi yakacak 2 yeni haber.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------

    Martı, 25 milyon dolar yatırım aldı
    Elektrikli scooter kiralama girişimi olan Martı, 25 milyon dolarlık yeni bir yatırım aldığını duyurdu.


    21.07.2020
    https://www.birgun.net/haber/marti-2...im-aldi-309134

    -------------------------------------------------------------------------------------------------

    İzmir'de elektrikli scooter yasaklandı! İstanbul ve Ankara'da Martı scooter yasaklanacak mı?

    İzmir Valiliği'nin elektrikli scooter kullanımını yasaklaması şaşkınlık ve tepkiyle karşılandı. 'Martı scooter yasaklanacak mı?' sorusunun gündemde olduğu son günlerde, İzmir'de elektrikli scooter kullanan vatandaşlara ceza kesildi. Valilikten yapılan açıklamada da, kent genelinde bu araçları kullanan kişilere bundan sonra para cezası verileceği belirtildi. Bu karar sosyal medyada tepki çekti. Zira özellikle büyük şehirlerde yaşayan vatandaşlar son dönemde e-scooter, bisiklet, paten gibi alternatif ulaşım araçlarını tercih ederek iş ve evlerine seyahat ediyordu. İşte detaylar...


    29.07.2020
    https://www.karar.com/izmirde-elektr...cak-mi-1577560
  • 31-07-2020, 02:29:03
    #70
    Biz çıkalım ülkeden bunlar tek kalsın
  • 31-07-2020, 13:02:57
    #71
    benim anlamadığım martının müşterileri kısa mesafe için ideal zaten çoğu kişi bunun için kullanıyor.

    taksiciler özellikle İstanbul'da kısa mesafe olduğunu anlayınca abi değişim saatindeyim gibi türlü türlü bahaneler uydurup yolcu almıyorlar.Bırakın herkes ekmeğini yesin.
  • 31-07-2020, 13:07:19
    #72
    Üyeliği durduruldu
    TheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstadlar
    Taksicilerin %90 şoför günlük 150 200 anca kurtarıyorlar
    Bazen cepten veriyorlar kazanç yapamayınca plaka sahibine o yüzden bazı konuların içini bilmeden
    Esnaf abileri kardesleri kötülemeyelim.
    Müsait değilim olsam yazardım lakin o çalışanlar günlük
    100 TL kazanmak için hele ki gececi şoförler canı Allah'a emanet çalışıyorlar çok görmeyin onların isteklerini
    Saygı ve sevgilerimle
    Günlük 100 TL kazanç için yırtınıyorlarsa plaka fiyatları neden milyonlarca lira ile ifade ediliyor?
    Rekabet koşulları olmazsa bunlar müşterileri dolandırmaya dövmeye devam edecek. Tamam kapat uberi ama uberin aynı sistemini taksicilik sistemine uygula müşteri puan versin binmeden gideceği yerin fiyatını görsün. Kötü davranan kazık atmaya çalışan taksiciler 1 ayda sıfıra iner.