N0S adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
taksicileri bilmem ama kullanıcılarının bilinçlenmesine karşı değilim sahillerde bisiklet yollarında sürülebilir ancak kadıköyden dönüşte bile e5 de bir çok defa karşılaştım emniyet şeridinden giden çakarlı araçlar ambulanslar yüzünden yola atlıyorlar kimse kusura bakmasın ama böyle bir araca en sağda şeritte giderken bile biri çarpsa sürücünün suçlu olduğunu sanmıyorum limitli bir hızla gidip manevra kabiliyeti az olan bir ulaşım aracı ana yollar ve caddeler için uygun değil
Bence de bisiklet yolları dışında sürülmesi uygun değil ya da ne bileyim en azından güvenliği sağlayacak bir çözüm düşünmeleri lazım. Sokaklarda yürürken, özellikle de 3.5 yaşındaki kızımla yürürken son derece dikkatli olmama rağmen kaç kez martılarla burun burun geldik. Yayaları da ezecekler. Sokak aralarından hızla fırlıyorlar ve yayalar için de muazzam risk teşkil ediyor. Motorlu araçların sesleri duyuluyor bir şekilde otomatik olarak gardımızı alıyoruz yaya iken ancak bunda pek bir ses de yok ki güvenlik riski dışında bu güzel bir şey tabi ancak sizin de dediğiniz gibi yasaklanması değil de, süren kişilerin bilinçlendirilmesi gerekiyor. Elektrikli scooterı çektim fiyuu fiyuu diye sokakların hakimi gibi dolaşayım diye dolanan tiplere hiç vermeseler iyi olur ancak bunun ayrımı nasıl yapılabilir onu ben de bilmiyorum.