TheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstadlar
Taksicilerin %90 şoför günlük 150 200 anca kurtarıyorlar
Bazen cepten veriyorlar kazanç yapamayınca plaka sahibine o yüzden bazı konuların içini bilmeden
Esnaf abileri kardesleri kötülemeyelim.
Müsait değilim olsam yazardım lakin o çalışanlar günlük
100 TL kazanmak için hele ki gececi şoförler canı Allah'a emanet çalışıyorlar çok görmeyin onların isteklerini
Saygı ve sevgilerimle
Günlük 100 TL kazanç için yırtınıyorlarsa plaka fiyatları neden milyonlarca lira ile ifade ediliyor?
Rekabet koşulları olmazsa bunlar müşterileri dolandırmaya dövmeye devam edecek. Tamam kapat uberi ama uberin aynı sistemini taksicilik sistemine uygula müşteri puan versin binmeden gideceği yerin fiyatını görsün. Kötü davranan kazık atmaya çalışan taksiciler 1 ayda sıfıra iner.