Taksiciler artık Martı'yı da istemiyor.
75
●2.906
- 30-07-2020, 02:48:26Kısa yol istemez ,adam seçerler kazansın kazanmasin onların alternatifi olmadıkça onlarin keyfi kederlerine göre mi hareket edeceğizTheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2020, 02:49:58Bu yazıyı yazan ellerinizden öperim saygılar.TheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2020, 02:56:23Üyeliği durdurulduHer zaman her yerde çürük elma vardırUmutsuz78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu tüm taksicilere bağlamanız hata. - 30-07-2020, 03:19:35lol aynı senaryo amerika'da bird ve limenin başına geldi. uber dava açtı, normal sarı taxi dava açtı etti. eski bir bird çalışanı olarak (eyalet temsilcisi) şunu söyleyebilirim. bird yasayı arkasına alıp, kurallarıda yasaya göre değiştirip hepsinden sıyrıldı. ama türkiye'de işler aynı olur mu bilmem
- 30-07-2020, 03:25:16Azınlık kısım iyi olanları hastane için 4 taksi cevirdim gitmediler turist videolar alabildiğine ,hele de yabancı yolu bilmediğini anlarsa tadından yenmez o kadar medeniler Uber şoförlerini dövdüler ,neresinden tutsan elinde kalıyorlarTheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2020, 03:37:24Bir de taksicilere destek gelmiş koca ülke sırf taksiciler kazansın diye ölelim hiç gelişme kat etmeyelim teknoloji yok edelim starrup gelmesin starrup gelismesin.
Sırf taksici esnaf abilerimiz üzülmesin onlar üzülürse biz ülkece biteriz - 30-07-2020, 04:11:44Çok haklısınız fakat, Plaka sahibi > Galerici > Durak > Şöför derken şöföre birşey kalmıyor. Bu tür Uber tarzı uygulamaların amacı zaten direkt olarak 1Milyon TL'ye taksi plakası almaya gerek kalmadan kendi aracın ile daha kaliteli hizmet vermeyi amaçlamak. Bu tarz şeyleri direkt olarak hem hizmet vereni, hemde hizmet alanı memnun ettiğinden dolayı destekliyorum. Sonuç olarak aylık binlerce kira isteyen ve şöförleri günlük 100-150 TL kazanmak için stres ve zamanla yarışır halde bırakan sisteme karşı, ben ve bu tür alternatifleri destekliyor bu kişiler.TheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle