• 30-07-2020, 02:47:37
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 30-07-2020, 02:48:26
    #20
    TheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstadlar
    Taksicilerin %90 şoför günlük 150 200 anca kurtarıyorlar
    Bazen cepten veriyorlar kazanç yapamayınca plaka sahibine o yüzden bazı konuların içini bilmeden
    Esnaf abileri kardesleri kötülemeyelim.
    Müsait değilim olsam yazardım lakin o çalışanlar günlük
    100 TL kazanmak için hele ki gececi şoförler canı Allah'a emanet çalışıyorlar çok görmeyin onların isteklerini
    Saygı ve sevgilerimle
    Kısa yol istemez ,adam seçerler kazansın kazanmasin onların alternatifi olmadıkça onlarin keyfi kederlerine göre mi hareket edeceğiz
  • 30-07-2020, 02:49:58
    #21
    TheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstadlar
    Taksicilerin %90 şoför günlük 150 200 anca kurtarıyorlar
    Bazen cepten veriyorlar kazanç yapamayınca plaka sahibine o yüzden bazı konuların içini bilmeden
    Esnaf abileri kardesleri kötülemeyelim.
    Müsait değilim olsam yazardım lakin o çalışanlar günlük
    100 TL kazanmak için hele ki gececi şoförler canı Allah'a emanet çalışıyorlar çok görmeyin onların isteklerini
    Saygı ve sevgilerimle
    Bu yazıyı yazan ellerinizden öperim saygılar.
  • 30-07-2020, 02:56:23
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Umutsuz78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısa yol istemez ,adam seçerler kazansın kazanmasin onların alternatifi olmadıkça onlarin keyfi kederlerine göre mi hareket edeceğiz
    Her zaman her yerde çürük elma vardır
    Bunu tüm taksicilere bağlamanız hata.
  • 30-07-2020, 02:59:07
    #23
    Martı yasaklansada insanlar scootter almaya başladı bile dron gibi sürücü belgeside gelir :d
  • 30-07-2020, 03:19:35
    #24
    lol aynı senaryo amerika'da bird ve limenin başına geldi. uber dava açtı, normal sarı taxi dava açtı etti. eski bir bird çalışanı olarak (eyalet temsilcisi) şunu söyleyebilirim. bird yasayı arkasına alıp, kurallarıda yasaya göre değiştirip hepsinden sıyrıldı. ama türkiye'de işler aynı olur mu bilmem
  • 30-07-2020, 03:25:16
    #25
    TheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her zaman her yerde çürük elma vardır
    Bunu tüm taksicilere bağlamanız hata.
    Azınlık kısım iyi olanları hastane için 4 taksi cevirdim gitmediler turist videolar alabildiğine ,hele de yabancı yolu bilmediğini anlarsa tadından yenmez o kadar medeniler Uber şoförlerini dövdüler ,neresinden tutsan elinde kalıyorlar
  • 30-07-2020, 03:37:24
    #26
    Bir de taksicilere destek gelmiş koca ülke sırf taksiciler kazansın diye ölelim hiç gelişme kat etmeyelim teknoloji yok edelim starrup gelmesin starrup gelismesin.

    Sırf taksici esnaf abilerimiz üzülmesin onlar üzülürse biz ülkece biteriz
  • 30-07-2020, 04:11:44
    #27
    Kurumsal PLUS
    TheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstadlar
    Taksicilerin %90 şoför günlük 150 200 anca kurtarıyorlar
    Bazen cepten veriyorlar kazanç yapamayınca plaka sahibine o yüzden bazı konuların içini bilmeden
    Esnaf abileri kardesleri kötülemeyelim.
    Müsait değilim olsam yazardım lakin o çalışanlar günlük
    100 TL kazanmak için hele ki gececi şoförler canı Allah'a emanet çalışıyorlar çok görmeyin onların isteklerini
    Saygı ve sevgilerimle
    Çok haklısınız fakat, Plaka sahibi > Galerici > Durak > Şöför derken şöföre birşey kalmıyor. Bu tür Uber tarzı uygulamaların amacı zaten direkt olarak 1Milyon TL'ye taksi plakası almaya gerek kalmadan kendi aracın ile daha kaliteli hizmet vermeyi amaçlamak. Bu tarz şeyleri direkt olarak hem hizmet vereni, hemde hizmet alanı memnun ettiğinden dolayı destekliyorum. Sonuç olarak aylık binlerce kira isteyen ve şöförleri günlük 100-150 TL kazanmak için stres ve zamanla yarışır halde bırakan sisteme karşı, ben ve bu tür alternatifleri destekliyor bu kişiler.