TheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstadlar
Taksicilerin %90 şoför günlük 150 200 anca kurtarıyorlar
Bazen cepten veriyorlar kazanç yapamayınca plaka sahibine o yüzden bazı konuların içini bilmeden
Esnaf abileri kardesleri kötülemeyelim.
Müsait değilim olsam yazardım lakin o çalışanlar günlük
100 TL kazanmak için hele ki gececi şoförler canı Allah'a emanet çalışıyorlar çok görmeyin onların isteklerini
Saygı ve sevgilerimle
Çok haklısınız fakat, Plaka sahibi > Galerici > Durak > Şöför derken şöföre birşey kalmıyor. Bu tür Uber tarzı uygulamaların amacı zaten direkt olarak 1Milyon TL'ye taksi plakası almaya gerek kalmadan kendi aracın ile daha kaliteli hizmet vermeyi amaçlamak. Bu tarz şeyleri direkt olarak hem hizmet vereni, hemde hizmet alanı memnun ettiğinden dolayı destekliyorum. Sonuç olarak aylık binlerce kira isteyen ve şöförleri günlük 100-150 TL kazanmak için stres ve zamanla yarışır halde bırakan sisteme karşı, ben ve bu tür alternatifleri destekliyor bu kişiler.