Üstadlar
Taksicilerin %90 şoför günlük 150 200 anca kurtarıyorlar
Bazen cepten veriyorlar kazanç yapamayınca plaka sahibine o yüzden bazı konuların içini bilmeden
Esnaf abileri kardesleri kötülemeyelim.
Müsait değilim olsam yazardım lakin o çalışanlar günlük
100 TL kazanmak için hele ki gececi şoförler canı Allah'a emanet çalışıyorlar çok görmeyin onların isteklerini
Saygı ve sevgilerimle
Kısa yol istemez ,adam seçerler kazansın kazanmasin onların alternatifi olmadıkça onlarin keyfi kederlerine göre mi hareket edeceğiz