Bir de taksicilere destek gelmiş koca ülke sırf taksiciler kazansın diye ölelim hiç gelişme kat etmeyelim teknoloji yok edelim starrup gelmesin starrup gelismesin.

Sırf taksici esnaf abilerimiz üzülmesin onlar üzülürse biz ülkece biteriz