Her zaman her yerde çürük elma vardır
Bunu tüm taksicilere bağlamanız hata.
Azınlık kısım iyi olanları hastane için 4 taksi cevirdim gitmediler turist videolar alabildiğine ,hele de yabancı yolu bilmediğini anlarsa tadından yenmez o kadar medeniler Uber şoförlerini dövdüler ,neresinden tutsan elinde kalıyorlar